Customer
Connect

By

Customer Connect, een klantendag georganiseerd door alle bedrijven die tot de Oxygen Group behoren, waaronder iFacto. Maak samen met ons deel uit van dit evenement op 23 oktober 2024.
X

Programma

23 oktober 2024

BluePoint Antwerpen
Filip Williotstraat 9, 2600 Berchem

Tijdens Customer Connect lichten onze experts verschillende onderwerpen toe, bieden we verschillende keuzesessies* aan en deelt Microsoft zijn visie over AI, toegepast op Business Applications.

* keuze doorgeven via inschrijvingsformulier
13u Ontvangst
13u30
 
 Keynote - Visie van Microsoft op de toekomst en de
impact van AI
14u20 Sessie rond het platform *
  
  • Innovaties binnen Business Central. What’s new, what’s next?
  • Optimaliseer uw Business Processen met Dynamics 365 Finance & Supply Chain Management en IoT : Het Dataplatform van de toekomst
15u20 Pauze
15u45 Breakout 1 *
  
  • Distri+, innovatieve functionaliteiten en toekomstvisie
  • Dx steel wordt Steel 365
  • Customer Engagement: De sleutel tot succes binnen uw commerciële en marketing organisaties
16u20 Breakout 2 *
  
  • Van server naar cloud voor Business Central
  • Succesverhalen op het Power Platform
  • Moderniseer uw Klantenservice met Microsoft Dynamics 365 en Copilot
  • Power BI, rapportering & dashboard van A tot Z
16u55
 
 Het toepassingsgebied van AI binnen Microsoft
Business Applications
17u30 Netwerkmoment en walking dinner
Stronger as a group with Oxygen Group

Marijke Schroos - Microsoft

Marijke Schroos, de CEO van Microsoft Belux, deelt de visie van Microsoft over de toekomst. Wat is nu reeds de impact van AI en Copilot en wat brengt deze AI-transformatie nog met zich mee?

Ilse De Kinder - Astena | Gilbert Henderickx - iFacto | Waldo - iFacto | Arno Bouman - iFacto NL

Ontdek de nieuwste functies van Business Central v25, waaronder verbeterde analyseviews, Excel-rapportage en de opkomende "Sustainability" feature. We bespreken e-facturering, performance improvements, enz. Leer over de voordelen van Copilot en verken nieuwe collaboration mogelijkheden met Teams en Power Automate. Tot slot bieden we tips voor troubleshooting met de In-Client profiler, pagescripting en effectieve foutrapportage.

Nico Vandevenne - iFacto | Koen Rutten - Oxygen

Deze sessie zal zich richten op hoe het dataplatform van Dynamics 365 in combinatie met IoT-technologie, bedrijven kan helpen hun business processen te optimaliseren. We zullen bespreken hoe real-time data-analyse en connectiviteit kunnen bijdragen aan efficiëntere processen en betere besluitvorming. Deze sessie zal ook ingaan op de architectuur en de Microsoft-technologieën die gebruikt kunnen worden voor Dynamics 365 Supply Chain Management en IoT. We zullen bespreken hoe de verschillende componenten van het dataplatform samenwerken om een naadloze integratie en efficiënte gegevensverwerking te garanderen.

Isabelle Segers - iFacto| Gilbert Henderickx - iFacto

Het product team van Distri+ neem u mee in de nieuwigheden van het product en laat u vervolgens kennis maken met wat recent gepubliceerd is. Vervolgens wordt er een glimp gegeven naar de toekomst en de roadmap van Distri+.

Arno Bouman - iFacto NL | Ruud van Aaken - iFacto NL

Dx steel wordt binnenkort beschikbaar in de Microsoft SaaS omgeving. In deze sessie nemen we u mee met de laatste én toekomstige ontwikkelingen van dé standaard oplossing voor de staal- en metaalgroothandel.

James Bridges - Infront

Ontdek hoe een CRM-oplossing uw organisatie helpt klanten te werven en te behouden. Een CRM-oplossing ondersteunt uw marketing- en verkoopteams met de juiste tools om effectief te communiceren met potentiële klanten en verkopers succesvoller te maken. Tijdens deze sessie positioneren we Microsoft Dynamics Customer Insights (marketing) en Microsoft Dynamics Sales als onmisbare platforms binnen uw organisatie. We lichten een aantal essentiële functies toe die elke marketing- en salesafdeling nodig heeft, inclusief een introductie tot de Microsoft Copilot functies die uw dagelijkse taken vergemakkelijken.

Leen Bolckmans - Astena | Yannick De Decker - iFacto

In deze strategische sessie bieden we inzicht in de 'move to the cloud' en welke voordelen dit voor u, als bedrijfsleider, biedt. We lichten toe welke kosten u kunt besparen, alsook welke financiële voordelen er voor handen zijn om nu de overstap te maken.

Jonathan Zwijsen - Qubix

In deze sessie nemen we je mee door een aantal reference cases van succesvolle projecten gebouwd met het Power Platform. Ontdek hoe verschillende organisaties het Power Platform hebben benut om hun bedrijfsprocessen te verbeteren. Laat u inspireren door concrete voorbeelden, om daarna zelf aan de slag te kunnen gaan.

Jago Swiers - Astena | Joep Wimmers - iFacto | Michaël Van Reeth - Oxygen

Power BI is bij uitstek de Microsoft oplossing om inzicht te creëren in uw data en biedt een kompas voor uw bedrijf. Aan de hand van 3 presentaties tonen we de meerwaarde voor verschillende organisaties.

Roeland Goossens - Infront

Ontdek hoe de Service apps van Microsoft Dynamics 365 (Customer Service, Field Service en Contact Center) samen met Copilot, uw klantenservice naar een hoger niveau kunnen tillen. In deze sessie laten we zien hoe u moderne technologieën kunt inzetten om klantinteracties te verbeteren en uw operationele efficiëntie te verhogen. Leer hoe u proactieve en gepersonaliseerde service kunt bieden, klantvragen sneller kunt oplossen en klanttevredenheid kunt maximaliseren. We tonen u concrete scenario’s, demo’s en tips om uw serviceprocessen te moderniseren. Mis deze kans niet om uw serviceorganisatie te transformeren!

Harald Wentein - Microsoft | Dorien Aerts - Microsoft

Hoe wordt die visie van Microsoft nu vertaald naar alle Business Applications? Harald Wentein, COO Low Code & Automation Western Europe, spitst zich hierop toe tijdens de slotsessie, samen met Dorien Aerts, Business Applications Go to Market Lead at Microsoft.

Inschrijven

Vul het formulier in om je deelname aan Customer Connect te bevestigen.

23 oktober 2024, vanaf 13u
BluePoint Antwerpen
Filip Williotstraat 9, 2600 Berchem

Customer Connect, het klantenevenement georganiseerd door alle bedrijven die tot de Oxygen Group behoren.

Vul het formulier in om je deelname aan Customer Connect te bevestigen.

Voor de sessie rond het platform kies ik voor
Voor de 1ste breakout sessie kies ik voor
Voor de 2de breakout sessie kies ik voor
Na de slotsessie sluit ik graag aan voor