Customer
Connect

By

Customer Connect, een klantendag georganiseerd door alle bedrijven die tot de Oxygen Group behoren, waaronder Infront. Maak samen met ons deel uit van dit evenement op 23 oktober 2024.
X

Programma

23 oktober 2024

BluePoint Antwerpen
Filip Williotstraat 9, 2600 Berchem

Tijdens Customer Connect lichten onze experts verschillende onderwerpen toe, bieden we verschillende keuzesessies* aan en deelt Microsoft zijn visie over AI, toegepast op Business Applications.

* keuze doorgeven via inschrijvingsformulier
13u Ontvangst
13u30
 
 Keynote - Visie van Microsoft op de toekomst en de
impact van AI
14u20 Sessie rond het platform *
  
  • De kracht van Microsoft Dynamics 365 CRM: Innovaties & Slimme Integraties voor Succes
  • Power Platform: nieuwe features, innovaties en natuurlijk AI
15u20 Pauze
15u45 Breakout 1 *
  
  • Customer Engagement: De sleutel tot succes binnen uw commerciële en marketing organisaties
  • Distri+, innovatieve functionaliteiten en toekomstvisie
  • Dx steel wordt Steel 365
16u20 Breakout 2 *
  
  • Succesverhalen op het Power Platform
  • Moderniseer uw Klantenservice met Microsoft Dynamics 365 en Copilot
  • Power BI, rapportering & dashboard van A tot Z
16u55
 
 Het toepassingsgebied van AI binnen Microsoft
Business Applications
17u30 Netwerkmoment en walking dinner
Stronger as a group with Oxygen Group

Marijke Schroos - Microsoft

Marijke Schroos, de CEO van Microsoft Belux, deelt de visie van Microsoft over de toekomst. Wat is nu reeds de impact van AI en Copilot en wat brengt deze AI-transformatie nog met zich mee?

Roeland Goossens - Infront

Ontdek de wereld van Microsoft Dynamics 365 CRM met baanbrekende innovaties en slimme integraties die uw klantrelaties kunnen verbeteren. Deze sessie onthult hoe u met de nieuwste ontwikkelingen in de CRM-apps van het Microsoft Dynamics 365 platform, zoals Sales, Customer Insights, Customer Service, Field Service en Contact Center, ondersteund door Copilot, uw klantbetrokkenheid kunt verhogen. Leer hoe deze oplossingen naadloos samenwerken binnen het Microsoft cloud platform, Dynamics 365 ERP en het Power Platform om uw bedrijfsprocessen te optimaliseren. Mis deze kans niet om uw kennis te verdiepen en uw bedrijf te transformeren met de kracht van Microsoft Dynamics 365 CRM!

Yannick Reekmans - Qubix

Ontdek de nieuwste ontwikkelingen binnen het Power Platform in deze sessie. Eerst kijken we naar de recente features en innovaties binnen de verschillende onderdelen van Power Platform. Daarna verkennen we de integratie van AI en Copilot Studio, en wat de constante evolutie van deze technologie kan betekenen. Mis deze kans niet om up-to-date te blijven met de nieuwste mogelijkheden binnen het Power Platform!

James Bridges - Infront

Ontdek hoe een CRM-oplossing uw organisatie helpt klanten te werven en te behouden. Een CRM-oplossing ondersteunt uw marketing- en verkoopteams met de juiste tools om effectief te communiceren met potentiële klanten en verkopers succesvoller te maken. Tijdens deze sessie positioneren we Microsoft Dynamics Customer Insights (marketing) en Microsoft Dynamics Sales als onmisbare platforms binnen uw organisatie. We lichten een aantal essentiële functies toe die elke marketing- en salesafdeling nodig heeft, inclusief een introductie tot de Microsoft Copilot functies die uw dagelijkse taken vergemakkelijken.

Isabelle Segers - iFacto| Gilbert Henderickx - iFacto

Het product team van Distri+ neem u mee in de nieuwigheden van het product en laat u vervolgens kennis maken met wat recent gepubliceerd is. Vervolgens wordt er een glimp gegeven naar de toekomst en de roadmap van Distri+.

Arno Bouman - iFacto NL | Ruud van Aaken - iFacto NL

Dx steel wordt binnenkort beschikbaar in de Microsoft SaaS omgeving. In deze sessie nemen we u mee met de laatste én toekomstige ontwikkelingen van dé standaard oplossing voor de staal- en metaalgroothandel.

Jonathan Zwijsen - Qubix

In deze sessie nemen we je mee door een aantal reference cases van succesvolle projecten gebouwd met het Power Platform. Ontdek hoe verschillende organisaties het Power Platform hebben benut om hun bedrijfsprocessen te verbeteren. Laat u inspireren door concrete voorbeelden, om daarna zelf aan de slag te kunnen gaan.

Roeland Goossens - Infront

Ontdek hoe de Service apps van Microsoft Dynamics 365 (Customer Service, Field Service en Contact Center) samen met Copilot, uw klantenservice naar een hoger niveau kunnen tillen. In deze sessie laten we zien hoe u moderne technologieën kunt inzetten om klantinteracties te verbeteren en uw operationele efficiëntie te verhogen. Leer hoe u proactieve en gepersonaliseerde service kunt bieden, klantvragen sneller kunt oplossen en klanttevredenheid kunt maximaliseren. We tonen u concrete scenario’s, demo’s en tips om uw serviceprocessen te moderniseren. Mis deze kans niet om uw serviceorganisatie te transformeren!

Jago Swiers - Astena | Joep Wimmers - iFacto | Michaël Van Reeth - Oxygen

Power BI is bij uitstek de Microsoft oplossing om inzicht te creëren in uw data en biedt een kompas voor uw bedrijf. Aan de hand van 3 presentaties tonen we de meerwaarde voor verschillende organisaties.

Harald Wentein - Microsoft | Dorien Aerts - Microsoft

Hoe wordt die visie van Microsoft nu vertaald naar alle Business Applications? Harald Wentein, COO Low Code & Automation Western Europe, spitst zich hierop toe tijdens de slotsessie, samen met Dorien Aerts, Business Applications Go to Market Lead at Microsoft.

Inschrijven

Vul het formulier in om je deelname aan Customer Connect te bevestigen.

23 oktober 2024, vanaf 13u
BluePoint Antwerpen
Filip Williotstraat 9, 2600 Berchem

Customer Connect, het klantenevenement georganiseerd door alle bedrijven die tot de Oxygen Group behoren.

Vul het formulier in om je deelname aan Customer Connect te bevestigen.

Voor de sessie rond het platform kies ik voor
Voor de 1ste breakout sessie kies ik voor
Voor de 2de breakout sessie kies ik voor
Na de slotsessie sluit ik graag aan voor